Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Eftermarknadssäljare till ANDRITZ i Örnsköldsvik
Skicka ansökan 26 dagar kvar
Säljare Rådgivare Affärsutvecklare Eftermarknadssäljare
26 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om företaget ANDRITZ AB ingår i den internationella ANDRITZ-koncernen med ca 30 000 medarbetare. ANDRITZ finns på ca 280 platser i 40 länder. Vi levererar service-, system- och processlösningar till bland annat pappers- och massaindustrin, sågverk och kraftvärmeverk med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap. Inom ANDRITZ AB i Sverige är det ca 450 medarbetare med kontor och filialer i Iggesund, Karlstad, Norrköping, Linköping, Stockholm, Sundsvall, Varberg, Växjö och Örnsköldsvik. Affärsområdet Wood Processing Service levererar servicetjänster, reservdelar, uppgraderingar och moderniseringar för vedgårdar, renserier och bränslehanteringar till kunder inom skogsindustri och bioenergisegmentet. Vill du arbeta på ett globalt, dynamiskt, stabilt och växande företag i en roll som eftermarknadssäljare inom affärsområde Wood Processing Service, Scandinavia? Gillar du avancerad teknik, att göra affärer och möten med människor? Då kan du vara den säljare vi söker till vårt kontor i Örnsköldsvik! Dina arbetsuppgifter Föreställ dig att du kliver in på vårt kontor i Örnsköldsvik en måndag morgon. Kaffedoften sprider sig, kollegorna hälsar glatt och du känner direkt att här finns en kultur som bygger på nyfikenhet och gemenskap. Du öppnar datorn och ser dagens agenda: ett digitalt möte med en kund i Norge, en offert som ska färdigställas och ett samtal med en långvarig partner som behöver en lösning för sin vedgård. Det är just den här variationen som gör jobbet spännande – ingen dag är den andra lik. Som eftermarknadssäljare hos oss är du mer än en säljare. Du är en problemlösare, en rådgivare och en partner för våra kunder inom skogsindustri och bioenergi. Du hjälper dem att hålla produktionen igång genom reservdelar, service och uppgraderingar – och du gör det med en kombination av teknisk kunskap och affärsmässighet. Du arbetar nära våra kunder, ibland via telefon och digitala möten, ibland på plats i deras anläggningar. Varje kontakt är en möjlighet att skapa värde och bygga långsiktiga relationer. Vi erbjuder dig en arbetsplats där trivsel och utveckling går hand i hand. Här satsar vi på friskvård, roliga aktiviteter och en modern arbetsmiljö. Som en del av en global koncern får du dessutom möjlighet att växa och ta nästa steg i din karriär – samtidigt som du blir en del av ett lokalt team som värnar om gemenskap och samarbete. Din profil Vi tror att du har en teknisk bakgrund, gärna från process- eller tillverkningsindustrin, och att du har erfarenhet av försäljning eller servicearbete. Du är strukturerad, affärsmässig och gillar att driva affärer från start till mål. Svenska och engelska behärskar du väl, och körkort är en självklarhet. Har du dessutom arbetat inom papper- och massasegmentet eller kan läsa ritningar är det ett stort plus. Ansökan Är du redo att skriva nästa kapitel i din karriär? Skicka din ansökan via www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 11 januari 2026Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Jennie Helmersson på 073 351?27?05 eller [email protected].

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-16
Antal platser 1
Hemsida Länk