Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Office manager till Stockholm city
Chef Office Manager Chefssekreterare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som Office Manager mitt i Stockholm City? Nu söker vi dig som vill vara en nyckelperson på vår kund kontor kontor och säkerställa en effektiv och trivsam arbetsmiljö samtidigt som du tar ansvar för kundens ekonomiska rutiner.

Om rollen som Office Manager

Som Office Manager kommer du ha en central roll där du ansvarar för den dagliga driften av kontoret. Du erbjuds en varierad och utvecklande tjänst med stor självständighet och ansvar. Du kommer att vara navet i organisationen, säkerställa struktur och service till både medarbetare, leverantörer och besökare. I rollen ingår även att stödja med ekonomiadministration, bokföring och fakturahantering.

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för den dagliga driften på kontoret såsom beställning av kontorsmaterial, posthantering och lokalfrågor.

  • Planera och koordinera interna och externa möten samt events.

  • Stötta ledningsgruppen och andra avdelningar vid administrativa behov.

  • Hålla introduktioner för nya medarbetare och säkerställa att alla har rätt förutsättningar på kontoret.

  • Sköta löpande ekonomiadministration såsom fakturahantering, utläggsredovisning och enklare bokföring i samarbete med ekonomiavdelningen.

  • Ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners samt följa upp avtal.

  • Stödja HR-administration kring exempelvis sjukfrånvaro och semesterregistrering.

  • Deltaga i förbättringsarbete av rutiner och processer på kontoret.

Vem är du?

  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration eller motsvarande erfarenhet.

  • Erfarenhet av liknande tjänst där kombinationen av kontorsansvar och ekonomiska arbetsuppgifter varit central.

  • God systemvana och erfarenhet av ekonomisystem, gärna affärssystem som SAP, Visma eller liknande.

  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Som person är du flexibel, ansvarstagande och får energi av att skapa ordning och hitta lösningar. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du uppskattar en mångsidig arbetsmiljö med högt tempo. Din inställning är hjälpsam, positiv och inkluderande gentemot kollegor och besökare. Du trivs i en varierad och social roll där du samarbetar med många kontaktytor.

Mer om tjänsten

Omfattning: Heltid på plats Arbetstider 08: 00-17:00

Start: Omgående

Placeringsort: Centrala Stockholm

Tjänsten är ett konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till förlängning eller anställning hos kunden

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-15
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Platschef Gruppchef Områdeschef Servicechef Sektionschef Verkstadschef Avdelningschef
26 nov
Chef Ledare Platschef Områdeschef Divisionschef Operativ chef
Säljare Sales Star B2B Säljare Sales Agent Innesäljare Teamsäljare Inside Sales Account Manager B2B Innesäljare Ansvarig säljare Relationssäljare Telefonförsäljare Rådgivande säljare Strategisk säljare B2B Account Manager Kundansvarig säljare Sales Account Manager Telemarketing-säljare Inside Account Manager Junior Account Manager Sales Account Executive Regional Account Manager National Account Manager
Igår