Har du erfarenhet av fastighetsförvaltning och trivs med att leda och utveckla medarbetare? Nu söker vi en fastighetsförvaltare med personalansvar till Svedalahem – en nyckelroll i ett engagerat team som bidrar till trygga och trivsamma boendemiljöer i Svedala kommun.
Läs mer och ansök redan idag!
I rollen som förvaltare har du det övergripande ansvaret för förvaltningen av ca 1 200 lägenheter och ett antal lokaler. Rollen innebär budget- och personalansvar samt planering och genomförande av underhålls- & driftsplaner, RAM-avtalshantering och arbetsmiljöfrågor. Du är en viktig länk mellan organisationen och hyresgästerna där trivsel, trygghet och kvalitet står i fokus.
För att lyckas i rollen har du:
Det är meriterande om du tidigare haft en ledarroll, har erfarenhet av systematiskt arbetsmiljö- och brandskyddsarbete samt kunskap inom social bostadsförsörjning ser vi det som ett stort plus.
Som person är du en trygg ledare som gillar att engagera, stötta och utveckla människor. Du trivs med att bygga relationer, är strukturerad och ansvarstagande – och har förmågan att se helheten, från kundkontakt till trivsam boendemiljö.
Hos Svedalahem får du en arbetsplats där vi värdesätter samarbete, engagemang och arbetsglädje.
Vi erbjuder dig:
Intresserad av att höra mer? I denna rekrytering samarbetar Svedalahem med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Om Svedalahem:
Svedalahem är ett kommunalägt fastighetsbolag som äger och förvaltar ca 1 200 lägenheter samt ett antal lokaler i Svedala, Bara och Klågerup. Tillsammans med vårt dotterbolag SVEAB är vi ca 40 medarbetare som arbetar för att skapa attraktiva, trygga och hållbara boendemiljöer. Hos oss får du arbeta i en organisation med korta beslutsvägar och stor möjlighet att påverka.