Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Back-officemedarbetare/innesälj
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Backoffice medarbetare
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten I rollen som Backofficemedarbetare kommer du att arbeta med att skapa offerter, bearbeta order och hanterade relaterade administrativa uppgifter som att digitalt leverera dessa order, generera och skicka fakturor, hantera licenser, mata in data i CRM-system och leverantörs system. Du kommer dessutom vara involverad i schemaläggning och administration av kurser och utbildningar för våra kunder. Utöver dessa administrativa uppgifter kommer du att ha mycket kontakter med kunder och leverantörer. Dina analytiska färdigheter kommer också att användas för att stödja utveckling, underhåll och uppdatering av olika analyser på produkt-, kund- och marginalnivå. Du kommer också att hjälpa till med att organisera evenemang. Detta är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Placeringsort för tjänsten är Linköping med möjlighet att arbeta delvis hemifrån. Detta är en rekrytering med anställning hos kund. I din roll som Backofficemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: -administration av varierad karaktär -kontakt med kunder och leverantörer -utveckling, underhåll och uppdatering Om dig Vi söker en engagerad och målinriktad individ med minst gymnasieutbildning för rollen som Backofficemedarbetare. Erfarenhet från näringslivet krävs, och tidigare administrativt arbete inom kundservice är meriterande. Du bör vara starkt kundorienterad med utmärkta kommunikationsfärdigheter. Starka digitala färdigheter och en förkärlek för (cyber)säkerhet är viktigt. Proaktivitet och förmåga att bidra med innovativa idéer är önskvärt. Flytande svenska och engelska är ett krav, förståelse för danska och norska är en fördel. Viktigt för tjänsten är: - utbildning på gymnasienivå - kund- och serviceinriktad - flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om DataExpert DataExpert är beläget i Linköping, Sverige, Danmark, Nederländerna (Huvudkontor) och Polen. DataExpert har funnits i över 30 år och betjänar både myndigheter och företag. Vi tillhandahåller mjukvaruprodukter och tjänster inom områdena (digitala) utredningar, brottsanalys, cybersäkerhet och cyberbrott. Dessutom har DataExpert ett utmärkt rykte för support, konsulttjänster och utbildning. DataExpert står för kunskap och expertis. Vi förstår våra kunders behov, när dessa behov uppstår och hur vi kan hjälpa dem. Vi är väl förtrogna med våra lösningar och leverantörsprocessen, vilket gör att vi snabbt och flexibelt kan svara på marknadens krav. Vi erbjuder dig en engagerade och självständig roll inom ett informellt team som värdesätter samarbete högt, inom ett företag med ett starkt rykte på marknaden. Vi arbetar hårt men tror också på att fira våra framgångar. Dessutom erbjuder vi dig: - Möjligheten att arbeta delvis hemifrån - Möjligheten till vidareutbildning - Årsslutbonus - 26 semesterdagar - En pensionsplan Om anställningen och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, med start omgående eller enligt överenskommelse. För denna tjänst krävs det ett utdrag från belastningsregistret. Rekryteringsarbetet sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marcus Björk, 0736-84 70 36. [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-22
Antal platser 1
Hemsida Länk