Arbetsbeskrivning
Vi söker en glad, nyfiken och självgående kundtjänstmedarbetare till vårt team i Skarpnäck.
Rollen är en timanställning på plats och passar dig som gillar variation i arbetsuppgifterna och att jobba i ett litet team.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del i att skapa en positiv kundupplevelse för alla våra kunder.
Du kommer bland annat att:
- Hantera inkommande ärenden i Zendesk.
- Skapa retursedlar, svara på frågor och hantera reklamationer/byten.
- Bemanna kundtjänsttelefonen 3 timmar om dagen.
- Öppna och hantera inkomna returer tillsammans med en kollega.
- Packning och inleverans på lager.
Vi söker dig som
- Är nyfiken, positiv och tar eget initiativ och trivs med varierande arbetsuppgifter
- Har en god känsla för service och gillar att möta människor
- Är noggrann och strukturerad
- Har god datorvana (erfarenhet av Zendesk är meriterande)
- Trivs med att arbeta självständigt men också i ett mindre team
Vi erbjuder
- Timanställning med arbete på plats i vår lokal i Skarpnäck, Stockholm.
- 32 timmar i veckan till slutet av 2025.
Därefter 40 timmar i veckan från 2026 (heltid).
- Fast schema: måndag till fredag, 8:00-15:00
- En timlön på 165 SEK i timmen.
- Ett omväxlande arbete där du får insyn i både kundtjänst och lagerhantering
- Ett engagerat team där initiativ och egna idéer uppskattas
- Möjlighet att växa och utvecklas inom kundservice och e-handel
Ansökan
Skicka ditt CV och ett kort personligt brev till [email protected] med rubrik ”Jobb
- kundtjänst”.
Urval sker löpande – så vänta inte med att söka!