Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Avonova Solutions söker beställningskoordinator
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Backoffice medarbetare
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag    Vill du vara navet som håller våra leveranser samman? Vi söker dig som är strukturerad, kommunikativ och trivs i en koordinerande roll. Som Beställningskoordinator på Avonova är du en central del av vårt operativa arbete. Du säkerställer att våra kunduppdrag bokas rätt, i tid och med hög kvalitet. Tjänsten innebär daglig kontakt med både kunder, SAM-rådgivare och kollegor inom hela verksamheten – ett varierande och ansvarstagande arbete där du verkligen gör skillnad. Om oss Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling. Med en kombination av djup expertkunskap och ett starkt engagemang hjälper vi organisationer att bygga hållbara och effektiva arbetsmiljöer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter i Sverige och Norge levererar hälsotjänster som skapar långsiktig framgång för både privat och offentlig sektor. Vi hjälper våra kunder att stärka sin konkurrenskraft och sitt resultat genom att förbättra medarbetarnas arbetsmiljö och välmående. Ditt uppdrag • Koordinera och kvalitetssäkra bokningar i våra system • Hantera och följa upp beställningar, både internt och externt • Samarbeta med SAM-rådgivare för att säkerställa korrekta leveranser • Agera kontaktperson gentemot kund i bokningsärenden • Administrera personal- och bokningslistor samt bistå med fakturakontroller • Delta i kundmöten samt bidra till utbildning och implementering av nya rutiner • Vara en nyckelperson i arbetet med att digitalisera och effektivisera arbetsprocesser Vi söker dig som har • Erfarenhet av administration och samordning, gärna från liknande roll • Mycket god IT-vana och systemförståelse • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska • Förmåga att hantera många parallella uppgifter med hög kvalitet • Ett lösningsorienterat och serviceinriktat förhållningssätt Vi erbjuder • En nyckelroll i ett växande och meningsfullt företag inom hälsa och arbetsmiljö • En engagerad och kunnig arbetsgrupp • Möjlighet att påverka och bidra till förbättringar • Ett arbete där kundnöjdhet och kvalitet är i fokus Så mäter vi framgång Vi följer upp rollen utifrån följande kriterier: • Kundnöjdhet • Kvalitet i leveranser • Medarbetarengagemang (eNPS) • Måluppfyllelse i rollen Låter det här som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Villemin Voge Nordeke på villemin.voge. [email protected] Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-21
Antal platser 1