Beskrivning
Vi söker nu en serviceminded och tekniskt intresserad servicedeskmedarbetare till ett konsultuppdrag.
Rollen passar dig som trivs i en supportfunktion där du får hjälpa användare med tekniska frågor och bidra till en smidigare vardag för företagets användare.
Arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer du att:
Ge användarsupport via telefon och ärendehanteringssystem
Hantera inkommande ärenden relaterade till felsökning och kontohantering
Ge support vid frågor kring hårdvara kopplat till företagets systemlösningar
Utföra felsökning av nätverksutrustning
Besvara och lösa lättare tekniska frågor
Kvalifikationer
Skall-krav:
Erfarenhet av att arbeta i servicedesk eller annan supportfunktion
God teknisk förståelse inom felsökning, nätverk och hårdvara
Erfarenhet av kontohantering (t.ex. Active Directory eller motsvarande)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
Tidigare arbete inom IT-support eller kundservice med tekniskt fokus
Villkor
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund
Start: Enligt överenskommelse
Placering: På plats hos kund, hybridlösning kan förekomma
Urval sker löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan
Det är viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.