KUNDSUPPORTMEDARBETARE (tillfällig tjänst)
(Scroll down for EN)
Vill du arbeta i en internationell miljö där du gör skillnad varje dag?
Hos Panthera kommer alltid användarna av våra produkter i första hand. Vårt syfte är att skapa avancerade hjälpmedel som berikar livet för vuxna och barn som lever med funktionsnedsättningar. Våra medarbetare är passionerade kring att tänja på teknikens gränser för att leverera innovationer som förbättrar liv. Vi är ett hållbart och ansvarsfullt företag med fokus på ständiga förbättringar, och våra kunder kan lita på att vi levererar marknadsledande lösningar baserade på insiktsdriven klinisk data.
Om rollen
Vi söker en svensktalande Kundsupportmedarbetare till vårt kundsupport-team. I den här rollen kommer du att spela en nyckelroll i att ge förstklassig support till våra kunder och säkerställa att deras frågor hanteras effektivt och professionellt. Du kommer att arbeta nära interna team för att förbättra kundupplevelsen och bidra till framgången för vår supportverksamhet.
Detta är en tillfällig tjänst stationerad vid Permobils helt nya toppmoderna innovationscenter i Birsta, Sundsvall eller i Spånga Stockholm.
Dina ansvarsområden:
Hantering av allmänna kundförfrågningar som kommer från kunder externt/internt via telefon och mejl. Såsom orderhantering, reklamationer och returer, garanti, orderuppföljning, fakturering, betalningar och övriga relevanta arbetsuppgifter för rollen.
För att lyckas i rollen har du:
Vem är du:
Du är en proaktiv och resultatinriktad person med stark ansvarskänsla. Du har dokumenterad erfarenhet av att identifiera möjligheter och omsätta dem i handling. I en komplex, internationell miljö är du skicklig på att strukturera och prioritera uppgifter samtidigt som du hanterar olika intressenter på ett effektivt sätt. Din flexibilitet gör att du kan hantera varierande arbetsbelastning med lätthet, och du möter utmaningar med uthållighet och anpassningsförmåga.
Ansökningsprocess
Skicka in din ansökan redan idag eller senast den 7 september.
Panthera är en arbetsgivare som erbjuder lika möjligheter och är engagerad i mångfald och inkludering. Vi välkomnar ansökningar från alla kvalificerade kandidater.
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Sjölander, Customer Support Manager, [email protected]
För information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Zivile Mitkute, Talent Acquisition Partner, [email protected]
Vi ber er vänligen respektera att vi inte önskar rekryteringshjälp eller annonsering, och vi undanber oss samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE (temporary role)
Would you like to work in an international environment where you’ll make a difference every day? We are looking for game-changers to join us as we innovate for individuals and develop the world’s most advanced assistive solutions.
At Permobil, the people who use our products come first. Our purpose is to create advanced assistive solutions that make the lives of adults and children living with disabilities more enriching. Our people are passionate about pushing the boundaries of technology to deliver innovations that improve lives. We are a sustainable and responsible business committed to continuous improvement, and our customers can trust us to provide market-leading solutions driven by insights-based clinical data.
Position Overview
We are looking for a Swedish speaking Customer Support Specialist to join our Customer Support Team in Sundsvall (Birsta) or in Stockholm (Spånga). In this role, you will play a key part in providing exceptional support to our customers, ensuring their inquiries are handled efficiently and professionally. You will collaborate closely with internal teams to enhance customer experience and contribute to the overall success of our support operations.
Your Responsibilities:
To succeed in this role you have:
Who are you:
You are a proactive and results-driven professional with a strong sense of responsibility. You have a proven track record of identifying opportunities and turning them into action. In a complex, international environment, you excel at structuring and prioritizing tasks while managing various stakeholders effectively. Your flexibility allows you to navigate fluctuating workloads with ease, ensuring that challenges are met with resilience and adaptability.
Application Process
We will conduct selection continuously so send us your application today or before 7th of September at the latest!
Permobil is an equal opportunity employer committed to diversity and inclusion. We welcome applications from all qualified individuals.
For more information about the position, please contact Andreas Sjölander, Customer Support Manager, [email protected]
For information about the recruitment process, please contact Zivile Mitkute, Talent Acquisition Partner, [email protected]