Vi söker en erfaren uthyrare / administratör till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder inom fastighetsbranschen i Göteborg. Uppdraget startar 1 september och förväntas pågå i cirka 3 månader. Omfattning är 100%.
Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen är:
• Administrativt arbete med hela uthyrningsprocessen - från första kontakt med kund till påskrivet kontrakt • Kontakt med potentiella kunder och befintliga hyresgäster • Viss ekonomihantering och fakturering i Fortnox
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna även som ekonomiassistent • Är van att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter och system • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift • Är positiv, social och serviceinriktad • Har förmåga att arbeta självständigt, ta initiativ och driva arbete framåt
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från fastighetsbolag och uthyrning samt hantering av hyresavtal.
Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka då in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande.
Vid frågor kontakta Caroline Woxberg, 0735-09 04 82, [email protected]. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!