Vi söker en Customer Experience Coordinator som får vardagen att funka och människor att känna sig trygga.
Det här är rollen för dig som gillar både människor och struktur. Som tycker om att ha överblick, skapa ordning i det röriga och möta varje person med värme och tydlighet. Du är den som löser saker smidigt, ser vad som behöver göras och får andra att känna att de är i trygga händer.
Vi söker dig som kan ha flera bollar i luften utan att tappa bort någon, som vågar fatta beslut när det behövs och som gillar att förbättra saker lite i taget. Här får du en roll som både är viktig för våra patienter och helt avgörande för att vår vardag ska fungera.
Vilka vi är
Svea KBT och Elly Care är två av Sveriges största psykologföretag med psykologer, läkare och sjuksköterskor som är otroligt kompetenta, skickliga och engagerade – och bakom kulisserna finns ett verksamhetsteam som jobbar stenhårt för att allt ska flyta, växa och bli bättre varje dag. Vi jobbar med terapi, medicinsk behandling, neuropsykiatriska utredningar, företagshälsovård, utbildningar och handledning. Men vi jobbar också med att förbättra våra interna processer, bygga nya tjänster, ta hand om våra medarbetare, hitta smartare sätt att möta våra patienter – och expandera till fler platser, fler områden och fler sätt att göra skillnad.
Vi kastar oss mellan högt och lågt, skruvar ihop möbler på förmiddagen och bygger strategier på eftermiddagen. Vi täcker för varandra, hjälper till där det behövs och ser till att det som måste bli gjort faktiskt blir det – oavsett titel. Det är högt tempo, många parallella spår och ibland behöver rutiner skapas när vi bygger nytt. Men det är också otroligt roligt, för vi är ett gäng som verkligen vill framåt – tillsammans.
Vi gillar att jobba med människor som är snabba, smarta och orädda. Som inte backar för ansvar, som kan jonglera många saker samtidigt och som brinner för att skapa struktur, förbättring och framdrift. Och du kommer in i ett team där alla är riktigt bra på det de gör – inte på ett skrytsamt sätt, utan bara för att de älskar att göra ett bra jobb. Här finns inget prestige – bara mycket hjärta, mycket hjärna och ett gemensamt driv att hjälpa fler att må bättre.
En vanlig dag som Customer Experience Coordinator
08.00: Du loggar in, ser över dagens bokningar och fixar några snabba justeringar. En läkare är dubbelbokad – du löser det smidigt och återkopplar med ett varmt och tydligt mejl.
09.00: Du har möte med verksamhetschefen och läkarteamet för att få tydligare inblick i vad vi kan svara patienterna och skapa nya mallar som underlättar för både våra patienter och läkarna.
11.00: Du märker att många frågar samma sak – så du föreslår en ny rutin och uppdaterar mallarna som verkar ha gjort folk förvirrade.
12.00: Lunch med kollegorna. Ni hinner prata både helgplaner och ha spännande, utvecklande samtal.
13.00: Ett nytt bokningssystem ska testas. Du får i uppgift att provköra det och ge feedback – och du gillar att testa, leta eventuella fel och se hur saker kan göras lite bättre.
15.00: Du jobbar vidare med dagens ärenden. En del är enkla, andra kräver lite mer eftertanke – men du tar dig an dem med samma lugna fokus.
16.45: Du stämmer av med en kollega, skickar ut ett påminnelsemejl och ser till att inget glöms inför imorgon.
17.00: Du loggar ut med en bra känsla – du har gjort skillnad, hjälpt andra och skapat mer ordning än det var i morse.
För att älska det här jobbet är du en sån som…
- Har Att-göra-listor, post-its eller smarta system där du checkar av – och vet exakt vad som ska göras när det är många bollar i luften.
- Är den som rensar inkorgen, döper mappar, dubbelkollar bokningar och gillar känslan av att få saker på plats.
- Ser vad som riskerar att glömmas – och plockar upp det innan det blir ett problem.
- Tycker det är kul när dagarna varierar – och gillar att hjälpa både patienter och kollegor att hitta rätt.
- Får ofta höra att du är lösningsfokuserad, hjälpsam och trygg. Du gillar att finnas där när andra behöver dig.
- Löser problem på ett sätt som gör att det inte bara funkar idag – utan även nästa gång det händer.
- Har en varm, tydlig och professionell ton – både i telefon och skrift.
- Trivs när andra lyckas. Du delar med dig, coachar gärna och blir glad när någon tackar för hjälpen.
Vad du får hos oss
Hos oss händer det grejer. Mycket, ofta – och på riktigt. Vi är ett snabbt växande psykolog- och läkarföretag där nya idéer testas, gamla rutiner förbättras och ingen dag är den andra lik. Här jobbar vi hårt, skrattar högt och stöttar varandra genom både stressiga sprintar och kreativa kaos.
Du får vara en del av en kultur där vi gillar att lära oss saker – om människor, om system, om oss själva. Vi äter frukost ihop, håller workshops som blir spontana brainstormingpass och har ibland konferenser som känns mer som festival än föreläsning.
Vi har otroligt duktiga och ambitiösa medarbetare. Du kommer att omges av kollegor som är skarpa, drivna och lösningsfokuserade och alla kan lära av varandra.
Du får löpande feedback och coachning, och du kommer få testa saker du inte trodde att du skulle få chansen att göra. Projektledning, förbättringsarbete, nya idéer – vi säger ofta "kör" istället för "vänta lite".
Din roll? Den formar vi tillsammans. Inget är färdigt, inget är fyrkantigt – det finns plats att växa, skruva, påverka och ta ut svängarna. Och kanske viktigast av allt: du får vara med och göra något som faktiskt betyder något. På riktigt. Vi hjälper människor att må bättre – och vi gör det tillsammans.
Redo att söka?
Redo att kasta dig in i något där allt inte är färdigritat – men där du får vara med och forma vägen framåt tillsammans? Är du taggad på att få jobba med några av de mest engagerade och drivna människorna du mött? Då kan det här mycket väl vara ditt nästa jobb. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan direkt. Vi letar alltid efter vår nästa superstjärna!