Arbetsbeskrivning
Är du i början av din HR-karriär och vill utvecklas i en internationell miljö? Då söker vi dig!
Vi letar efter en serviceinriktad och nyfiken person som vill arbeta med HR i en bred, administrativ roll med fokus på support och kommunikation. Du har kanske nyligen tagit examen inom HR eller har upp till ett par års erfarenhet – viktigast för oss är att du har ett genuint intresse för människor och god känsla för service.
Ansvarsområden
Som HR-support blir du en viktig kontaktpunkt för medarbetare, HR Business Partners och chefer i HR-relaterade frågor. Du svarar på frågor via telefon och e-post och vägleder våra medarbetare i olika personalärenden – allt från policies och rutiner till löne- och förmånsfrågor.
En del av ditt uppdrag blir också att bidra till förbättring av våra interna system, och du är delaktig i att utveckla självbetjäningslösningar såsom intranät och HR-portaler, där anställda enkelt kan hitta information, uppdatera personuppgifter och ta del av HR-processer.
Rollen innebär att vara:
Vill du vara med och forma framtidens HR-stöd i en global organisation? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.
Kvalifikationer
Vi söker dig som: har
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.