Är du en problemlösare med ett genuint intresse för människor? Vi söker dig som brinner för att leverera förstklassig service och som vill bli en del av vårt engagerade team i centrala Stockholm.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att:
- Ta emot inkommande samtal och mejl från kunder på ett vänligt och professionellt sätt.
- Lösa frågor och hantera ärenden snabbt och effektivt.
- Skicka vidare mer komplexa ärenden till rätt interna kontakt.
- Se till att kunddata hålls uppdaterad och korrekt i våra system.
- Vara delaktig i förbättringar av våra processer och rutiner inom kundsupport.
Vi söker dig som:
- Har lätt för att uttrycka dig på svenska, både muntligt och skriftligt.
- Har god lyhördhet och kan sätta dig in i kundens perspektiv.
- Gillar att arbeta lösningsorienterat och har ett stort tålamod.
- Är självgående men trivs även i samarbete med andra.
- Har en serviceinriktad inställning och ett positivt förhållningssätt.
Extra plus om du har:
- Tidigare erfarenhet från kundtjänst eller annan servicefunktion.
- Vana vid att jobba i kundservicesystem (CRM).
- Språkkunskaper utöver svenska och engelska.
Vi erbjuder:
- En heltidsanställning med konkurrenskraftig lön.
- Goda möjligheter till utveckling och intern utbildning.
- Ett öppet och inkluderande team som stöttar varandra.
- Moderna systemstöd och bekväma arbetslokaler.
Viktig info:
Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider, inklusive vissa kvällar och helger. Vi söker dig som är tillgänglig omedelbart – intervjuer sker löpande och tillsättning sker så snart som möjligt.
Skicka in en välformulerad ansökan så hör vi av oss inom kort. Välkommen till Simplex – där engagemang möter service.