Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Service host till modebolag i Stockholm city på deltid 50%
Skicka ansökan 163 dagar kvar
Kontorsreceptionist
163 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Nu söker vi en service host till vår kund som är ett globalt modehus med kontor i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta flytande i tjänsten och vara ansiktet utåt för företagets externa gäster och medarbetare. Ditt uppdrag handlar om att skapa en inbjudande och varm atmosfär, där du möter varje besökare med ett genuint leende och service i världsklass. Du arbetar smidigt och flexibelt, tar egna initiativ och ser till att receptionsytan alltid är prydlig och välkomnande. 

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Välkomna och ta emot externa gäster och medarbetare med ett professionellt och varmt bemötande
  • Erbjuda kaffe, vatten och annan service för att göra besöket så trevligt som möjligt
  • Hålla receptionsområdet rent, prydligt och inbjudande
  • Arbeta flexibelt och ta egna initiativ för att förbättra gästens upplevelse
  • Hantera enklare administrativa uppgifter kopplade till receptionen vid behov
  • Täcka upp i receptionen vid behov
  • Samarbeta med övriga teamet för att skapa en sammanhållen och välkomnande atmosfär

Vem är du?

Vi söker dig som är genuint utåtriktad, positiv och serviceinriktad. Du trivs i mötet med människor och har en naturlig förmåga att få andra att känna sig välkomna och sedda. Du är flexibel, tar egna initiativ och är noggrann i ditt arbete för att skapa en trivsam och professionell miljö.

Du har en god kommunikativ förmåga och arbetar enkelt och smidigt i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt. Samarbete och en hjälpsam inställning kommer naturligt för dig, samtidigt som du tar ansvar för att receptionen alltid är i toppskick.

Som person är du trygg, positiv och sprider energi – någon som får gäster och kollegor att känna sig välkomna och uppskattade från första stund.

Krav för tjänsten

  • Talar flytande svenska och engelska
  • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Bekväm med Microsoft Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställningen Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: Deltid, 50% Start: Augusti 2025 Arbetstider: Måndag till fredag 07:30-11:30

Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

 

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-01
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Bovärd Skötare Husvärd Tekniker Reparatör Eltekniker Hantverkare Lokalvårdare Drifttekniker Fastighetsvärd Lokalförvaltare Servicetekniker Fastighetsskötare Fastighetstekniker Underhållstekniker Fastighetsreparatör Drift- och underhållstekniker
3 juli