Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad administratör med öga för detaljer?
Vi söker en administratör med kundansvar till vårt lager i Karlskoga.
Vi är specialiserade på 3PL-tjänster (tredjepartslogistik) och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö.
Om rollen
Som administratör hos oss kommer du att vara en viktig del av verksamheten och hantera varierande arbetsuppgifter måndag till fredag, kl.
07.00–16.00.
Ditt ansvar inkluderar:
- Kundansvar och att säkerställa hög servicenivå.
- Receptionstjänster, som att välkomna besökare och hantera inkommande samtal.
- Administrativa uppgifter kopplade till lagerverksamheten, såsom dokumenthantering, planering och rapportering.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och kundkontakt, gärna inom logistik eller lager.
- Är strukturerad, noggrann och trivs i en miljö där ingen dag är den andra lik.
- Är serviceinriktad och har god kommunikativ förmåga.
- Kan börja arbeta omgående och är tillgänglig fram till mitten av augusti.
Vad vi erbjuder:
- Ett varierande och utvecklande arbete i ett engagerat team.
- Möjlighet till förlängning och att gå över till provanställning efter projektets slut.
- En chans att få inblick i en spännande och växande bransch.
Låter detta som något för dig?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!