Som
Customer Service Representative hos Tarkett är du en nyckelperson i kontakten med våra kunder.
Du hanterar bland annat orderläggning, leveranser, reklamationer och kundfrågor via telefon, e-post, EDI och webbkanaler.
Rollen innebär även administration kopplat till kunddata och affärssystem.
Du kommer att arbeta med både företags- och privatkunder.
Du ingår i ett positivt och samarbetsinriktat team i våra moderna lokaler i Umestans företagspark.
Vi erbjuder en introduktion anpassad efter dina behov för att du snabbt ska komma in i rollen och trivas i din nya arbetsmiljö.
Placering: Umeå
Omfattning: Heltid
Start: Enligt överenskommelse
Hantera order, leveranser och reklamationer
Ge support till kunder och kollegor kring våra produkter och tjänster
Administrera och uppdatera kundinformation
Vi söker dig som älskar att ge god service och som trivs i en varierad och kundnära roll. Du är trygg, självgående och ser lösningar snarare än problem. För att lyckas hos oss behöver du vara nyfiken, analytisk, lyhörd och ha lätt för att kommunicera.
Tarkett är en global ledare inom hållbara och innovativa golvlösningar. Med verksamhet i över 100 länder och mer än 140 års erfarenhet erbjuder vi produkter som kombinerar funktionalitet, design och miljöansvar. I Sverige finns både produktion och försäljning, och vi är stolta över att kombinera global expertis med lokal närvaro. Hos oss arbetar du i ett företag med starkt entreprenörskap och stort engagemang – för kunder, för kvalitet och för framtiden
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Björn Edberg.
Vi går igenom ansökningar löpande och återkopplar så snart vi kan.
Urval och intervjuer sker löpande, med målsättning om en anställningsstart senast i början av september.
I rekryteringsprocessen kommer du få träffa både närmaste chef och kollegor för att få en tydlig bild av rollen och teamet.
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg.
För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss.
Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!