Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Ekonomi och administratör
Skicka ansökan 54 dagar kvar
Ekonom Administratör
54 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Ekonomi, Administratör och Kundtjänst,

Om oss

Kolafabriken är ett modernt familjeägt konfektyrföretag med industriell tillverkning av kola och fudge till grossister, dagligvaruhandel och Privat Label kunder. Vi startade år 1993 och produktionsanläggningen ligger i Bräkne-Hoby. Genom att ha kompetent personal och ett tydligt fokus på att leverera smakfull och kvalitativ konfektyr har vi skapat en stark position på marknaden. Vi var först i Sverige med industriell tillverkning av fudge. Redan från starten blev vår kola snabbt populär och vi har nu en stadigt ökad efterfrågan av alla våra produkter.

Om tjänsten

Vi söker Dig som är självgående, systematisk, noggrann och en problemlösare

Arbetsuppgifter:

  • Hantera daglig ekonomi, leverantörsskulder, bokföring, fakturering, personal, löner och övriga redovisningar
  • Allmän administration
  • Bemanna reception och kundtjänst, samt butiksarbete i den fysiska butiken.

Din profil

Du har utbildning och goda erfarenheter av bokföring, reskontrahantering och löneadministration,

Du bör ha erfarenhet av valutabetalningar, samt ha kännedom om bokslutsarbete

Du behöver ha erfarenhet av redovisningar till myndigheter och övriga instanser

Du har goda datorkunskaper och kunskap i Office-programmen, Outlook och Visma SPCS, och du är givetvis en fena på Excel.

Du är noggrann, kreativ, flexibel, engagerad och givetvis en problemlösare

Du kan utrycka dig mycket väl i både tal och skrift på både svenska och engelska.

Du är självgående och du gillar att ha många bollar i luften, men du kan prioritera rätt och kan jobba strukturerat och systematiskt

Merit; bevandrad i övrig ekonomi, offerter, kalkyler och avtal

Då du bemannar vår kundtjänst och butik, så blir du Kolafabrikens ansikte utåt, så social kompentens i dessa sammanhang är viktigt

Du får gärna ha erfarenhet av kundtjänst, kundservice, kassa och butiksarbete

Dagliga uppgifter:

Bemanna reception och butiken tider enl. överenskommelse

Reception: besöksmottagning, kundtjänst, svara i telefon, svara på förfrågningar

Butik: service kunder, ordning och reda, beställning & upp-packning varor, skyltning, planering,

Genomföra kampanjer för butik, tillsammans med ansvarig för Webshopen

Ekonomi: leverantörsskulder, betalningar, bokföring, fakturering, lönehantering övriga redovisningar

Skicka din ansökan till [email protected]

Sista ansökningsdag: Löpande urval

Tillträdesdag: Snarast, enligt överenskommelse

Varaktighet/arbetstid: Tillsvidareanställning/halvtid (kan utökas till heltid)

Lön enligt överenskommelse

För mer information om tjänsten: Pia Jaarnek 0457 470402

Placeringsort: Bräkne-Hoby

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-06-19
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk