Förvaltningskoordinator till Katrineholm
På Heimstaden arbetar vi utifrån visionen att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden – Friendly Homes. Vår ambition är att fortsätta växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med våra medarbetare, kunder och samarbetspartners - som alla delar våra värderingar.
Förvaltningsområdet i Katrineholm och Örebro, består av cirka 1500 bostäder och cirka 10 000 kvm kommersiell yta och vi söker nu en Förvaltningskoordinator som vill vara med på vår spännande resa!
Vad innebär tjänsten?
Som Förvaltningskoordinator blir du en viktig resurs i vårt team som består av Fastighetsskötare, Områdeschef, Fastighetsförvaltare, Bostadsuthyrare, samt andra stödfunktioner till förvaltningen. Som förvaltningskoordinator är du ansvarig för att hantera löpande förvaltningsärenden och kommer arbeta med olika ärenden baserat på verksamhetens behov.
I rollen koordinerar du dagliga aktiviteter, hanterar dokumentation och arbetar nära övriga kollegor i förvaltningen för att säkerställa en effektiv drift av fastighetsportföljen. Rollen är bred, där ingen dag är den andra lik.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att:
Du kommer att rapportera till vår Områdeschef som är placerad på samma kontor som dig i Katrineholm.
Vem är du och vad har du med dig?
Som Förvaltningskoordinator har du många kontaktytor, såväl internt som externt. För att lyckas i rollen har du en stark kommunikativ förmåga och är duktig på att skapa långsiktiga relationer. Du är en person som ser lösningar och möter både hyresgäster och kollegor med lyhördhet där du prioriterar vikten av snabb och professionell återkoppling.
Vidare ser vi att du har:
Ansökan
Vi jobbar med löpande urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Din ansökan välkomnas senast den 13 juli 2025. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Filip Malmqvist (områdeschef) på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!