Arbetsbeskrivning
GoGift.com fortsätter att växa! Därför söker vi fler medarbetare till vårt globala kundserviceteam för att hjälpa till att ge våra kunder den bästa kundserviceupplevelsen!
Sedan 2003 har GoGift erbjudit presentkort, underhållning och upplevelser till privatpersoner och företag i hela Norden och globalt.
Via våra respektive hemsidor erbjuder vi hundratals presentkort från välkända och uppskattade varumärken som H&M, JYSK, Amazon, Tui, Zalando, Ikea och många fler. Utöver dessa specifika presentkort har vi även flera egna produkterbjudanden, såsom Superpresentkortet och Globalpresentkortet, som ger mottagaren fritt val bland alla våra partners.
Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor och använder våra presentkort för flera olika ändamål. Det kan vara allt från gåvor till anställda i samband med jul och jubileum, belöningar för försäljningsframgångar, presentkort för marknadsförings- och reklamkampanjer, incitament för forskningsprojekt och undersökningar samt kompensation på många andra sätt.
Din roll:
Att ge professionell service och support till våra kunder via telefon, chatt och e-post.
Vi ser gärna att du är kreativ i ditt arbete och inte är rädd för att ta initiativ eller prova nya idéer.
Om dig som söker:
- Du talar och skriver flytande på minst ett nordiskt språk som svenska, norska eller danska.
- Du har goda kunskaper i engelska, och om du även förstår/talar något annat språk är det en extra fördel.
- Du kan arbeta heltid på vårt kontor i Köpenhamn, Danmark.
- Du är redo att göra ditt yttersta under högsäsongen, som är från slutet av november till början av januari.
- Detta innebär att du bör förvänta dig att arbeta minst 20 timmar extra under denna period.
- Du är målinriktad, självständig och tar ett stort personligt ansvar för dina arbetsuppgifter.
- Du är en entusiastisk teamkollega som delar med dig av tips och erfarenheter.
- Du kan snabbt lära dig nya program och har stor IT-kompetens på användarnivå.
Vi erbjuder:
- En gedigen och dynamisk resa i en spännande och utvecklande bransch.
- Du kommer att vara en del av ett växande internationellt företag med kollegor från många länder, där humor, samarbete och en informell ton är viktiga inslag i vardagen.
- Gynnsamma arbetsvillkor med frihet under ansvar och goda karriärmöjligheter.
- En arbetsplats i moderna kontor i Köpenhamn, Danmark. Endast några få hållplatser med tåg, tunnelbana eller buss från Centralstationen i Köpenhamn.
Vi tar endast emot ansökningar via länken på denna sida genom vårt rekryteringssystem. På så sätt ser vi till att alla får ett svar. Vänligen skriv din ansökan på svenska, danska eller norska.
Vi kallar kandidater till intervjuer löpande, så skicka din ansökan redan idag!
Vi anställer så snart som möjligt, med start senast 1:a september 2025.
Om du har några frågor eller vill ha mer information är du välkommen att kontakta Customer Service Team Leader Winnie Rørbæk - på e-post:
[email protected]Arbetsadress:
Mosedalvej 14
Valby, DK, 2500
Denmark
Om GoGift
GoGift A/S är en global presentkortsleverantör som erbjuder innovativa lösningar för alla tillfällen där en gåva behövs – både B2B och B2C. Vi grundades 2003 och är den nordiska marknadsledaren med huvudkontor i Köpenhamn. Med vårt nya initiativ GoGift Global möter vi presentbehov i fler än 60 länder runt om i världen. Vårt internationella team av kompetenta medarbetare gör oss till den föredragna leverantören av skräddarsydda present-, belönings- och incitamentsprogram för fler än 15 000 B2B-kunder världen över. För att läsa mer, besök www.gogift.com