Är du en person som gillar struktur och vill ta nästa steg inom logistikadministration? Hos Simplex söker vi nu dig som vill arbeta som Logistikadministratör i Jordbro. Låter det intressant? Sök tjänsten idag!
Arbetsuppgifter inom logistik och administration i Jordbro
I rollen som logistikadministratör hanterar du den dagliga logistiken och administrativa flödet på lagret. Du ansvarar för orderhantering, in- och utleveranser samt bevakar transportbokningar och samordnar logistikprocesser för att säkerställa leveranssäkerhet och hög kvalité. I samarbetet med lagerpersonal arbetar du för att optimera rutiner och ge stöd inom administrativa frågor kopplade till logistik och lagerhantering.
Exempel på arbetsuppgifter som Logistikadministratör
Vem söker vi till rollen som Logistikadministratör i Jordbro?
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är lösningsorienterad, ansvarstagande och tycker om att hålla många bollar i luften. Du värdesätter samarbete, har lätt för att kommunicera och har god förmåga att prioritera ditt arbete.
Grundläggande krav för jobbet som Logistikadministratör
Meriterande för tjänsten
Omfattning, arbetstider och placering
Om Simplex – Din framtida arbetsgivare inom logistik och lager
Vi på Simplex är framtidens bemanningsföretag inom logistikbranschen. Hos oss står utveckling och människors kompetens i centrum. Vi arbetar för att matcha rätt person på rätt plats, där du får möjlighet att växa och driva logistiken framåt tillsammans med oss. Hos Simplex välkomnas du till ett engagerat team och en inkluderande arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter.
Välkommen med din ansökan till Simplex – Vi ser fram emot att höra från dig!