Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en självgående och erfaren löneadministratör som trivs i en strukturerad roll med ansvar för hela löneprocessen? Nu söker vi dig för ett konsultuppdrag hos en av våra offentliga kunder i Göteborg. Här får du möjlighet att bidra med din kompetens i en samhällsviktig verksamhet där struktur, noggrannhet och självständighet värderas högt.
I rollen som löneadministratör kommer du att arbeta med:
• Lönehantering för cirka 600 anställda inom förvaltningen
• Hantering av lönefiler mellan IFS och Personec
• Felsökning och hantering av felloggar i lönefiler
• Frånvaroregistrering och hantering av löneskulder
• Övriga administrativa löneuppgifter enligt fastställda rutiner
Om dig
• Du har flera års erfarenhet av kvalificerad löneadministration
• Du är van vid att arbeta självständigt och tar ansvar för att driva ditt arbete framåt
• Du har god systemvana, särskilt i Personec, IFS och Office365
• Du är strukturerad, noggrann och trygg i hela löneprocessen
Detta är ett konsultuppdrag med omgående start och pågår primärt till och med den 31/8, med god möjlighet till förlängning.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sima Bahho på
[email protected]
Vid frågor om registrering, vänligen kontakta supporten via
[email protected]
Rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
OBS! Vi tar inte emot ansökningar eller CV via e-post.