Description & requirements
Vill du arbeta med härliga kollegor i en modern kontorsmiljö och leverera förstklassig kundservice? Då är du rätt person för Transcom Örebro! Vi söker dig som brinner för kundservice, har ett intresse för försäljning och vill utvecklas i din roll.
Vi är stolta över att ha utsetts till Årets Karriärföretag 2024 , för femte året i rad!
Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du utveckla dina kompetenser och växa tillsammans med företaget. Du börjar med en betald introduktionsutbildning och får sedan vidareutbildning och coachning. 90 % av våra ledare började inom kundservice, och varje år utbildar vi 30 nya ledare. Vi sitter i en härlig lokal på Nastagatan 10D med cirka 300 fantastiska kollegor och engagerade ledare.
Utöver detta erbjuder vi dig:
Din roll inom kundsupport
I denna roll arbetar du med service och support för vår kund Tele2, där du hanterar inkommande samtal från kunder inom mobiltelefoni och bredband. Ditt främsta fokus är att ge professionell service och skapa en förstklassig kundupplevelse, samtidigt som du aktivt arbetar med försäljning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Försäljning är en central del av rollen, där du genom kunddialog skapar värde och erbjuder lösningar som passar kundens behov. Tempot är högt, men vi jobbar tillsammans!
Om dig
Har du läst så här långt har du nog redan en bild av vem vi söker. Du är nyfiken, kommunikativ och trivs med att arbeta med människor. Flexibel, anpassningsbar och trygg i att presentera lösningar. Du har tålamod, är målinriktad och vill utvecklas i en miljö som satsar på sina medarbetare. Här finns möjligheten att växa – och vi har dessutom riktigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider öppettider Måndag till fredag: kl. 08.00–18.00. Lördag, Söndagar, Helgdagar: Stängt
Anställningsgrad: 80% (ca 32 timmar per vecka). Du får ett fast arbetsschema en månad i förväg och vi förväntar oss att du är tillgänglig under dina schemalagda pass)
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Arbetsplats: Tjänsten utförs på vårt kontor beläget på Nastagatan 10D, Örebro.
Startdatum: 02.06.2025
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.