MEMUHEM AB arbetar med att städa i privata hem och på kontor. Vi startade i mars 2020, men har ca. 15 års erfarenhet av branschen sedan tidigare.
Vår affärsidé är att underlätta vardagen för privatpersoner och företag.
Vi får kontinuerligt nya kunder och söker en operativ arbetsledare med tillträde efter sommaren.
Arbetsdagen kommer att gå till att planera det dagliga arbetet som att vara på kundbesök, skriva offerter, kontakt med befintliga kunder, nykundsbearbetning, schemaläggning, utbildning och introduktion av nyanställda, administration mm.
Din bakgrund
Du har arbetat ett antal år i branschen och vill ta nästa kliv i karriären och är redo att ta ett större ansvar eller så arbetar du i en helt annan bransch och har en bakgrund som kan passa in. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och driver processen framåt. Till din hjälp har du stöttande ägare med stor tillgänglighet.
Tjänsten är initialt på ca 70 %. men kommer att utökas efter hand.
Ange gärna löneanspråk. Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.